Axeeel :)

About dancing II

Posted by Axel pe 31.03.2010

Am scris acum vreo juma de an despre cum dansul ajunsese să fie o parte foarte importantă din viața mea. Adică dansul „organizat”, cursurile etc. Daaar nu m-am mai dus, din diferite motive, mi s-a schimbat programul, au apărut alte lucruri și așa mai departe. Și nici nu am mai trecut prin locul acela de atunci.
Până în seara asta, când se dădea iar examen, și cum prietena mea cea mai bună încă se duce, m-a rugat să o susțin. M-am dus și a fost destul de ciudat. Erau o grămadă de persoane noi, era diferit. De data asta, eu chiar eram complet pe lângă tot ce era acolo. A fost o perioadă când făceam parte cu adevărat din tot ce se întâmplă acolo, dar acum am simțit exact opusul.
Simțeam că locul meu nu e acolo.

Lasă un răspuns

 
